Fiza, 19. I love Allah. I love Rasulullah. I love Islam. I love my family and friends. I love Malaysia. Still trying to be a better daughter and muslimah. Thanks for dropping by :-)

Tuesday, August 7, 2012

Kelalaian yang melampau


5 U.Malaya 2012.
Love all of them! xx

Assalamualaikum. Aku bingung, bingung dengan sikap aku. Aku tahu.. trial lagi 27 hari lagi. Tapi kenapa? Kenapa sikap aku makin teruk? Makin lalai? Makin pemalas?  Seolah-olah SPM tu senang macam kacang goreng bertumis, tapi hakikatnya tidak. Ramai yang cakap antara banyak-banyak exam, SPM lah yang paling mencabar. Oh... annoyingnya sikap aku ini. Allah, sedarkanlah aku.. Berikanlah aku kekuatan untuk berubah ke arah lebih baik dan.. tetapkanlah imanku untuk istiqamah dalam mencari redha-Mu :'(

Berikanlah apa yang terbaik buat diriku. Berikanlah aku peluang untuk membuat ibubapa ku bangga dengan kejayaanku. Sesungguhnya Engkau lebih mengetahui apa yang terbaik, dan apa yang sepatutnya kami tidak perlu dalam hidup kami ini. Berikanlah kami kejayaan di dunia dan akhirat. 

AMIN :'(

Bencinya bila sakit dekat bahagian mata. Mata ni dah lah sensitif. Tapi tak apa, sebab setiap penyakit tu penghapus dosa-dosa kecil. Alhamdulillah.
=)