Fiza, 19. I love Allah. I love Rasulullah. I love Islam. I love my family and friends. I love Malaysia. Still trying to be a better daughter and muslimah. Thanks for dropping by :-)

Friday, March 22, 2013

Assalamualaikum :)

*drum drools* 21st of March 2013. dum dum dum dam dam dam
hohoho. saja nak buat pembuka kata yg tak menarik langsung.
tahu kan harini result spm keluar? alahai mesti la tahu kan... maaf la aku mmg suka tanye soalan yg kadang kadang aku dah tau jawapannye. maaf

just nak ckp alhamdulillah :")
i got what i give. syukur alhamdulillah, even result aku tak gempak sgt dan tak teruk sgt, alhamdulillah.
mula mula masa cikgu ckp ade 3 orang straight a's, aku dah hancur harapan punah la segala impian kuuuuu sbb aku tahu aku tak tergolong pun dlm straight a's tu. & dah dpt jangka pun siapa yg dpt. hehehe

pastu.... kawan kawan aku ramai yg da check via sms. bila ade yg da tau result time tu,
nervous aku bertambah 100000000 kali dari sebelum tu.
tetibe, aku pun terbuka hati utk hanto sms jugak. setengah jam kemudian......

*mesej masuk*
tapi aku tak buka. huuu smpi nak nangis kot. nervous punye pasal.
kawan aku semua mcm... "meh la kitorang check kan, fiza takyah tgk dulu"
hahaha comel la diorang :"D tp aku tak bagi pun uhuhuhu.
sampai la.. pengetua da masuk dewan.
pstu cakap cakap, then nak umum dah.
start dari 4a, sblm ni start dari 5a. tah kenapa thn ni start dari 4a boleh naik pentas.
tgh nervous2.... tetibe, nama aku ade. alhamdulillah :"D
4a pun dah ok, sbb aku tau mmg aku usaha pun macam..... hmm
mak n baba pun gembira n bg support kat aku :"D even aku tau, diorang nak jugak tgk aku dpt straight a's.
 tp alhamdulillah. harap sangat sangat sangat dapat masuk matrikulasi. kalau diploma pun ok je :)
asalkan dpt sambung belajar. aamiinn
sbb asasi kebanyakannya aku tak memenuhi syarat kelayakan. huuuu

tapi kn, aku bersyukur sgt dgn addmths dgn sejarah aku :"D
pdhl sblm ni dpt cukup makan je selalu.
alhamdulillah.. tak sia sia cikgu fatimah zaharah buat kelas addmths stiap jumaat :")

congrats to all my friends! ;) lagi lagi yg dpt result gempak. alhamdulillah ^0^
again, thanks to Allah, mak baba, family, teachers, friends, and anyone yg pernah doakan saya.
hehe :)
yg dapat result tak seperti yg disangkakan, ingatlah..
"Allah maha adil. Mungkin rezeki awak bukan sekarang, mungkin pada masa akan datang.."